Stery rowerowe
( ilość produktów: 40 )
Bieżnia do sterów z dolnym łożyskiem 1.8" i widelców ze sterówką tapered 1.8"

Gwiazdka AC-900 Carbon do widelców z karbonową rurą sterową 1-1-8", czerwony

Łożysko steru NHB-6B NECO 41,8*30,2*45 maszynowe

Podkładka dystansowa sterów aluminiowa 5mm Accent - Czerwona

Podkładka dystansowa sterów aluminiowa 5mm Accent - Niebieska

Redukcja do sterów NECO TAPERED 1-5" na 1-1/8" aluminium czarna

Stery ahead HST-EXE 1-1-8" EC34-EC34, czarne, łożyska maszynowe

Stery aluminiowe NECO H-148M 1 1/8"Ahead półzintegrowane cartridge czarne

Stery kierowinicy Neco H-373 TAPERED 1,5-18" 30,0 zintegrowane alu czarne

Stery kierownicy Neco H 115 1 1/8" półzintegrowane stal czarny

Stery kierownicy Neco H 841 1-1/8" x 34 x 30 stalowe czarne box
- 1
- 2
Kontrola nad rowerem... najważniejsza rzecz dla każdego kolarza, możliwa jest właśnie dzięki sterom umieszczonym w główce. Dzięki znajdującym się w nich łożyskom mamy możliwość dokonania obrotu widelca względem ramy, a tym samym utrzymanie równowagi na rowerze. Dodatkowo stery rowerowe wyposażone są w element niwelujący luzy miedzy widelcem a rama rowerową. Na przestrzeni wielu lat producenci wprowadzili szereg rozwiązań, które miały na celu poprawę szczelności, sztywności oraz zmniejszenie wagi tego komponentu. W kategorii Stery rowerowe mamy do wyboru, zarówno o średnicy 1 cala oraz w bardziej popularnym rozmiarze 1 i 1/8 cala, stery nakręcane, typu ahead , taperowane oraz zintegrowane, a także szereg akcesoriów dodatkowych, takich jak podkładki, gwiazdki oraz łożyska.
Zadanie sterów jest stosunkowo proste, a dla rowerzysty nieocenione. Stery mają ułatwić obrót widelca (wraz z kołem) względem ramy, co pozwala na zmianę kierunku jazdy. Prościej mówiąc stery odpowiadają za właściwe działanie kierownicy. Ich podstawowym i najważniejszym elementem są łożyska, które przenoszą nacisk rąk rowerzysty na kierownicę i w efekcie na koło. Uwaga: Podczas wymiany sterów pamiętajcie, żeby sprawdzić czy stery są dobrze wyregulowane. Można to zrobić w prosty sposób. Wystarczy trzymając ręce na kierownicy zablokować przedni hamulec i kołysać rowerem w przód i tył. Każdy wyczuwalny luz (ewentualnie stukanie) oznacza, że stery wymagają regulacji.