Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Reklamacje

 

REKLAMACJA

 

  1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie www.sporti.pl są fabrycznie nowe i wolne od wad. 
  2. Wszystkie produkty posiadają gwarancje producentów. 
  3. Wszystkie produkty wysyłane przez nasz sklep, w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez pracownika sklepu pod względem zgodności z zamówieniem i stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma uszkodzeń).
  4. Zgodnie z ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1963 Nr 16 poz. 93) Klient może żądać naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy – to ostatnie tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny (termin „wada istotna” oznacza taką wadę, której wystąpienie uniemożliwia korzystanie z produktu zgodnie z jego przeznaczeniem), chyba że Sklep niezwłocznie wymieni towar na nowy, pozbawiony wady lub naprawi wadliwy egzemplarz. Klient może żądać zwrotu pieniędzy za zakupiuony produkt również, jeżeli przy pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi Sklep nie wywiąże się ze swych obowiązków, bądź jest to druga lub kolejna reklamacja tego towaru, nawet jeśli dalsze reklamacje dotyczą innej wady towaru.
  5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający wykryje w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie zakupu z adnotacją na jej odwrocie: "reklamacja - towar uszkodzony" oraz oświadczeniem:

 

 

Formularz reklamacyjny

 

 

Towar (wraz z formularzem reklamacyjnym) prosimy odesłać na adres :

 

sporti.pl Sp. z o.o.
ul. Lubelska 50
35-233 Rzeszów

 

  1. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia, w szczególnych przypadkach termin ten może się wydłużyć i będzie ustalany indywidualnie z klientem.
  2. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (wyczerpanie zapasów), sklep zwróci Zamawiającemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny produkt, o podobnych cechach użytkowych. 
pixelpixelpixelpixel